Przejdź do głównej zawartości

Dlaczego wschody?

Dlaczego tak pociągają mnie wschody słońca? Zamiast się wyspać i iść na zdjęcia wieczorem ja często wstaję o nieludzkich porach a wracam do domu gdy domownicy JESZCZE śpią. Ze względu na swoją nieprzewidywalność, ulotność i to coś o którym ludzie mówią, że tego nie ma .. to jest ale o świcie... Każdy taki wschód słońca daje mi niesamowity zastrzyk energii - zachody tak nie mają :)


Wstaje człowiek gdy jeszcze jest ciemno i do samego końca nie wie czego jak będzie... a za każdym razem jest inaczej :)

Makowisko z dzisiejszego poranka. Wstałam o 3.25 :)

Komentarze

  1. Muszę przyznać Ci rację, faktycznie wschody są zupełnie inne od zachodów, bardziej tajemnicze. Zazdroszczę Ci niezmiennie tego samozaparcia do wstawania, no ale efektów, też Ci zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Na faceliowym polu szczęścia

Muszę przyznać, że ostatnio zaniedbywałam bloga - ale nie dlatego, że nie robiłam zdjęć :)) Postaram się poprawić :)
Kilka zdjęć z wypadu z moim Małym Szczęściem na pole facelii.





Radkowice po raz nie wiem który :)

Bardzo lubię to miejsce - klimatyczny drewniany kościółek położony w urokliwym miejscu. Wielkanocny wieczór spędziłam marznąc, fotografując go ponownie :)




Rydno 2017

Tradycyjnie jak co roku i tego roku się odbyło ;))
Oto kilka moich zdjęć.









Można było zobaczyć jak powstają wyroby z filcu.



 Ulepić sobie coś z gliny.










Zobaczyć jak uzyskiwano się miedź z malachitu.