Nota prawna

Wszelkie treści zamieszczone na blogu (zarówno teksty, jak i zdjęcia) podlegają ochronie prawnej na podstawie przepisów ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jednolity z 2006 r., Dz.U. nr 90, poz. 631 z późn. zm.). Bez zgody autora zabronione jest m.in. powielanie treści, ich kopiowanie, przedruk, przechowywanie i przetwarzanie z zastosowaniem jakichkolwiek środków elektronicznych, zarówno w całości, jak i w części.

Zabronione jest dalsze rozpowszechnianie, o którym mowa w art. 25 ust. 1 pkt b ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Nie oddaję zdjęć za za darmo.

poniedziałek, 9 stycznia 2017

Bardzo mroźny poranek nad Kamienną

Tak, wiem - mogłam zrobić podobne przy -5 a nie koniecznie przy -20 :D No i co z tego? Nikon nie jeden raz pracował w takich warunkach i nic mu się nie dzieje - gorzej z pilotem do aparatu ale to inna sprawa :)
Ale tylko w takich warunkach można spotkać życzliwych ludzi, których zastanowi stojący na odludziu samochód i idąca osoba, którzy poświęcą swój czas, żeby podejść i zapytać czy samochód się przypadkiem nie zepsuł i czy nie potrzeba pomocy. Pozdrawiam niniejszym bardzo uprzejmego Pana i przepraszam za szok, który sprawiłam mówiąc mu, że ja to tak dobrowolnie i świadomie stanęłam by fotografować i że muszę lecieć, bo mi zaraz słońce wstanie :)

A zdjęcia - takie jak lubię - mrozem malowane :)








3 komentarze:

  1. strasznie dawno nie widziałam, żebyś się gdzieś odzywał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tyle pracy, że nie mam na nic czasu :(

    OdpowiedzUsuń