Przejdź do głównej zawartości

błotno - makowo

Wschody latem są wcześnie... bardzo wcześnie. A ja niestety lubię wschody słońca. Dwa tygodnie temu wypatrzyłam miejsce, gdzie przy odrobinie szczęścia może być ładnie o świcie. Nic takiego - takie bagienko gdzie można dojechać ale rowerem :) No to wstałam o trzeciej, wsiadłam na rower i pojechałam na upatrzone miejsce ... Rozlewiska nie dopisały tak jak liczyłam. Miałam nadzieje, na większa ilość ptaków. Za to komarów było całkiem ... całkiem ...



Jedna mewa zawzięcie pozowała na "swoim" pniaku - nawet kilka razy zebrała się do oblotu włości.
 


Pewnej marudzie nie bardzo podoba się balans bieli ... :P to ma czarnobiel :P


A potem wracając trafiłam na makowisko ... ładnie oświetlone makowisko no i miałam kłopoty z oderwaniem się od niego :)



;)

Komentarze

  1. Piękne są te zdjęcia :) Te pierwsze trochę takie mroczne

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba najbardziej lubię to pierwsze ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Na faceliowym polu szczęścia

Muszę przyznać, że ostatnio zaniedbywałam bloga - ale nie dlatego, że nie robiłam zdjęć :)) Postaram się poprawić :)
Kilka zdjęć z wypadu z moim Małym Szczęściem na pole facelii.





Radkowice po raz nie wiem który :)

Bardzo lubię to miejsce - klimatyczny drewniany kościółek położony w urokliwym miejscu. Wielkanocny wieczór spędziłam marznąc, fotografując go ponownie :)




Rydno 2017

Tradycyjnie jak co roku i tego roku się odbyło ;))
Oto kilka moich zdjęć.









Można było zobaczyć jak powstają wyroby z filcu.



 Ulepić sobie coś z gliny.










Zobaczyć jak uzyskiwano się miedź z malachitu.