Przejdź do głównej zawartości

Czarowne Świętokrzyskie

W niedzielę zakończyły się kolejne warsztaty "Czarowne Świętokrzyskie" z Ewą i Piotrem . Co fotografowaliśmy?
Przede wszystkim konie w Michałowie.



Bajkowo wyglądający o zachodzie słońca Szydłów:



Łapaliśmy ducha Starosty w Podzamczu Chęcińskim:





Trochę krajobrazów



Muzeum zegarów w Jędrzejowie:





I co jeszcze ...?
Mówiłam już o koniach?





Pogoda była wymagająca ale atmosfera ciepła :)
Więcej zdjęć będzie ... gdy zgram wszystko z kart ;P

Komentarze

  1. Chyba było fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Żałuję, że nie byłem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia!
    A próbowałaś zrobić zdjęcie ducha tak, żeby był półprzeźroczysty?

    OdpowiedzUsuń
  4. próbowalam niestety za bardzo się rozmywa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz dać mu więcej krycia na górze (np. 90%) a mniej na dole (np. 70%)

      Usuń
    2. tylko to jest zarejestrowany ruch a nie nakładany inny obraz ,,,

      Usuń
    3. OK. Ale zakładałem, że możesz mieć też drugie zdjęcie bez ducha w tym konkretnym miejscu. Mogłoby się przydać.

      Usuń
  5. "Czarowne" zdjęcia :) Naprawdę zachwycają, super :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czarny poniedziałek

W dniu dzisiejszym w Starachowicach podobnie jak i w całej Polsce odbył się protest kobiet.
Oto kilka ujęć.







Radkowice po raz nie wiem który :)

Bardzo lubię to miejsce - klimatyczny drewniany kościółek położony w urokliwym miejscu. Wielkanocny wieczór spędziłam marznąc, fotografując go ponownie :)




Na faceliowym polu szczęścia

Muszę przyznać, że ostatnio zaniedbywałam bloga - ale nie dlatego, że nie robiłam zdjęć :)) Postaram się poprawić :)
Kilka zdjęć z wypadu z moim Małym Szczęściem na pole facelii.