Przejdź do głównej zawartości

12 fotografii



Wpadł mi dzisiaj w oczy cytat z Ansela Adamsa: "Dwanaście świetnych fotografii każdego roku to wspaniały plon." I tak zaczęłam się zastanawiać: co fajnego zrobiłam w ciągu ubiegłego roku? I czy ja powinnam oceniać czy są dobre czy nie? A jak nie ja to kto? Odbiorca? Odbiorca może nie mieć pojęcia o technice fotografowania. Inny fotograf? Jego opinia zwykle bywa najbardziej wartościowa ale on może nie znać panujących warunków - a te są czasami bardzo ważne i nie można ich "przeskoczyć. Więc kto? Kto decyduje czy zdjęcie jest dobre czy nie? Jury konkursu fotograficznego? Hmm... ich decyzje także bywają kontrowersyjne. Portale fotograficzne? Ehhh te kółka wzajemnej adoracji ... Więc jak dowiedzieć się co jest tak naprawdę dobre w zdjęciu a co nie? Chyba trzeba brać wszystko po trochu pod uwagę i przesiewać przez sito. Tylko, że każdy lubi co innego... i to jest fajne :)

ps. Zdjęć ilustrujących wpis wcale nie uważam za swoje najlepsze. Nad tym, które za takie uważam, dopiero muszę się zastanowić. 
OBIECUJĘ SOBIE JEDNAK ZROBIĆ LISTĘ "THE BEST OF "  :))

edit:

Moje the best of 2011 - zapraszam :) 

Komentarze

  1. Ale to na pewno pierwsza dziesiątka;) Szczególnie drugie.
    Jak zwykle zauroczona.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jestem pewna czy się znajdą na liście ale dziekuje.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czarny poniedziałek

W dniu dzisiejszym w Starachowicach podobnie jak i w całej Polsce odbył się protest kobiet.
Oto kilka ujęć.







Radkowice po raz nie wiem który :)

Bardzo lubię to miejsce - klimatyczny drewniany kościółek położony w urokliwym miejscu. Wielkanocny wieczór spędziłam marznąc, fotografując go ponownie :)




Na faceliowym polu szczęścia

Muszę przyznać, że ostatnio zaniedbywałam bloga - ale nie dlatego, że nie robiłam zdjęć :)) Postaram się poprawić :)
Kilka zdjęć z wypadu z moim Małym Szczęściem na pole facelii.