Przejdź do głównej zawartości

San Gimignano

Toskańkie miasteczko, które ze względu na ilość wież podobnych do współczesnych drapaczy chmur, nazywane jest "Manhattanem średniowiecza". Wieże te pełniły funkcje obronne ale też (a może przede wszystkim) podkreślały zamożność i znaczenie mieszkańców. Zespół zabytkowy San Gimignano jest wpisany na listę dziedzictwa UNESCO.











Muszę jednak przyznać, że mnie fotograficznie nie "ruszyło" Nie bardzo miałam pomysł na pokazanie tego miasta. Mają za to pyszne lody i świetne wino: Vernaccia di San Gimignano

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Radkowice po raz nie wiem który :)

Bardzo lubię to miejsce - klimatyczny drewniany kościółek położony w urokliwym miejscu. Wielkanocny wieczór spędziłam marznąc, fotografując go ponownie :)




Na faceliowym polu szczęścia

Muszę przyznać, że ostatnio zaniedbywałam bloga - ale nie dlatego, że nie robiłam zdjęć :)) Postaram się poprawić :)
Kilka zdjęć z wypadu z moim Małym Szczęściem na pole facelii.





Rydno 2017

Tradycyjnie jak co roku i tego roku się odbyło ;))
Oto kilka moich zdjęć.









Można było zobaczyć jak powstają wyroby z filcu.



 Ulepić sobie coś z gliny.










Zobaczyć jak uzyskiwano się miedź z malachitu.