Przejdź do głównej zawartości

Trzecie urodziny




Jak ten czas leci  ... ani się człowiek obejrzy a już dzieci mówią (ba! pyskują!), włosy siwieją a blogowi stukają trzecie urodziny (które przegapiłam  - wczoraj były!).
W tym czasie mój blog wyświetlono 67 860 razy ja wyskrobałam 239 postów a napisano do nich 1016 komentarzy (co tak mało co???;P), najpopularniejszym postem ciągle jest kapitularz w Wąchocku.
Czasami mam odwiedziny z bardzo egzotycznych rejonów naszego pięknego globu - co bardzo cieszy.


Szczerze mówiąc nie sadziłam, że tak długo wytrwam w prowadzeniu fotobloga ... No ciekawe jak długo jeszcze :))

Komentarze

  1. Oby jak najdłużej, żebyśmy dalej mogli oglądać piękne zdjęcia ;) Najlepszego z okazji urodzin, pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wytrwałości i życzę kolejnych lat blogowania i wielu udanych zdjęć :) Tych wizyt z egzotycznych rejonów jest faktycznie coraz więcej jednakże u mnie, to niestety w większości booty i dostawcy spamu :( Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "No ciekawe jak długo jeszcze" - nie ma się co zniechęcać!
    Jest tu całkiem ładnie... więc nie należy zatruwać tego takimi myślami!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ nie zatruwam się niczym :) po prostu nie wiem na ile wystarczy mi jeszcze zapału :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czarny poniedziałek

W dniu dzisiejszym w Starachowicach podobnie jak i w całej Polsce odbył się protest kobiet.
Oto kilka ujęć.







Radkowice po raz nie wiem który :)

Bardzo lubię to miejsce - klimatyczny drewniany kościółek położony w urokliwym miejscu. Wielkanocny wieczór spędziłam marznąc, fotografując go ponownie :)




Na faceliowym polu szczęścia

Muszę przyznać, że ostatnio zaniedbywałam bloga - ale nie dlatego, że nie robiłam zdjęć :)) Postaram się poprawić :)
Kilka zdjęć z wypadu z moim Małym Szczęściem na pole facelii.