Przejdź do głównej zawartości

Zimowa Kamienna

Późno wybrałam się dzisiaj na zdjęcia. Niestety przed świtem nie dałam rady ale prognozy pogody są tak niezachęcające, że postanowiłam łapać te resztki światła i śniegu nie czekając na dzień, kiedy będę mogła wyjechać przed świtem (bo wtedy to już śniegu może nie być!).

Na zdjęciach - rzeka Kamienna, która chyba powinna zmienić nazwę na "Złota".




Skończyło się niezamierzoną kąpielą w tej wodzie.
No dobra - tylko prawa noga.
Właściwie tylko stopa się wykapała :D

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Na faceliowym polu szczęścia

Muszę przyznać, że ostatnio zaniedbywałam bloga - ale nie dlatego, że nie robiłam zdjęć :)) Postaram się poprawić :)
Kilka zdjęć z wypadu z moim Małym Szczęściem na pole facelii.





Radkowice po raz nie wiem który :)

Bardzo lubię to miejsce - klimatyczny drewniany kościółek położony w urokliwym miejscu. Wielkanocny wieczór spędziłam marznąc, fotografując go ponownie :)




Rydno 2017

Tradycyjnie jak co roku i tego roku się odbyło ;))
Oto kilka moich zdjęć.









Można było zobaczyć jak powstają wyroby z filcu.



 Ulepić sobie coś z gliny.










Zobaczyć jak uzyskiwano się miedź z malachitu.