Przejdź do głównej zawartości

W samo południe

Ka_tula robiąca zdjęcia w samo południe? I to nie podczerwień? Rzadki przypadek :) Ale i okazja była niecodzienna :) Jakiś czas temu w samo południe odbył się I Starachowicki Spacer Fotograficzny. Spotkała się grupa młodych pasjonatów fotografii, którzy chca się wzajemnie od siebie uczyć i doskonalić :) Ale się staro poczułam :))
Musze powiedzieć, że ich wiedza bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła a i towarzystwo było miłe więc zdjęcia robiło się przyjemnie.
A co wyszło fotograficznego z tego spaceru w zimowej jeszcze aurze?
Wiecej o fotospacerach na https://www.facebook.com/groups/fototst/












Pozdrawiam miłe towarzystwo :)

I jeszcze moja wredna osoba uchwycona przez Michała Piętaka 
https://www.facebook.com/groups/fototst/



Ttak wiem tak się nie traktuje statywu ;P

Komentarze

  1. Ale ładna ta wredna osoba w czerni i bieli. Może powinnaś tak się nosić? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znaczy się przefarbować się na czarno? Wole swoje wredne rudości :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Na faceliowym polu szczęścia

Muszę przyznać, że ostatnio zaniedbywałam bloga - ale nie dlatego, że nie robiłam zdjęć :)) Postaram się poprawić :)
Kilka zdjęć z wypadu z moim Małym Szczęściem na pole facelii.





Radkowice po raz nie wiem który :)

Bardzo lubię to miejsce - klimatyczny drewniany kościółek położony w urokliwym miejscu. Wielkanocny wieczór spędziłam marznąc, fotografując go ponownie :)




Rydno 2017

Tradycyjnie jak co roku i tego roku się odbyło ;))
Oto kilka moich zdjęć.









Można było zobaczyć jak powstają wyroby z filcu.



 Ulepić sobie coś z gliny.










Zobaczyć jak uzyskiwano się miedź z malachitu.