Przejdź do głównej zawartości

Warsztaty w Sandomierzu

Sandomierz o zachodzie

Przypominam wszystkim o warsztatach w Sandomierzu, które odbędą się 6-8 września tego roku. Oprócz fotografowania królewskiego miasta zajrzymy do Koprzywnicy i Ujazdu. Fotografować będziemy nie tylko architekturę ale i ciekawą przyrodę. Wszystko pod profesjonalnym okiem Ewy i Piotra z czasopisma Digital Foto Video. Wiecej o warsztatach tu:  http://www.dfv.pl/digital-foto-video-poleca.html?id=1895 .


wąwóz królowej Jadwigi


Komentarze

  1. Ja bardzo chętnie bym pojechał... właśnie oglądam Pani prace, czytam o warsztatach... tylko, no właśnie ta cena :(
    Pozdrawiam serdecznie - Arek Z.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko wspaniale się zapowiada.... tylko cena troszkę nie na moją kieszeń :( szkoda....
    Pozdrawiam Panią i życzę udanych kadrów w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Radkowice po raz nie wiem który :)

Bardzo lubię to miejsce - klimatyczny drewniany kościółek położony w urokliwym miejscu. Wielkanocny wieczór spędziłam marznąc, fotografując go ponownie :)




Na faceliowym polu szczęścia

Muszę przyznać, że ostatnio zaniedbywałam bloga - ale nie dlatego, że nie robiłam zdjęć :)) Postaram się poprawić :)
Kilka zdjęć z wypadu z moim Małym Szczęściem na pole facelii.





Rydno 2017

Tradycyjnie jak co roku i tego roku się odbyło ;))
Oto kilka moich zdjęć.









Można było zobaczyć jak powstają wyroby z filcu.



 Ulepić sobie coś z gliny.










Zobaczyć jak uzyskiwano się miedź z malachitu.