Przejdź do głównej zawartości

takie tam ... znów chwalenie się ;)

Dostałam miłą wiadomość, że moja fotografia zatytułowana "Kłaniam się Tobie" zajęła trzecie miejsce na konkursie fotograficznym "Takie jest życie, taki jest świat".

Konkurs organizowany jest od wielu lat a wyróżnia go regulamin: nikt nie chce praw do zdjęć, nie chcą nawet zdjęcia w formie elektronicznej (proszą tylko o prace wyróżnione do katalogu), a nawet uwaga - odsyłają prace po wystawie - z wyjątkiem nagrodzonych.

Wyróżniona praca:

 Zdjęcie zrobione bladym, letnim świtem na zalewie Brody.


:))

edit:
i link http://www.karlino.pl/aktualnosc-3379-najblizszy_weekend_w_karlinie.html 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czarny poniedziałek

W dniu dzisiejszym w Starachowicach podobnie jak i w całej Polsce odbył się protest kobiet.
Oto kilka ujęć.







Na faceliowym polu szczęścia

Muszę przyznać, że ostatnio zaniedbywałam bloga - ale nie dlatego, że nie robiłam zdjęć :)) Postaram się poprawić :)
Kilka zdjęć z wypadu z moim Małym Szczęściem na pole facelii.





Radkowice po raz nie wiem który :)

Bardzo lubię to miejsce - klimatyczny drewniany kościółek położony w urokliwym miejscu. Wielkanocny wieczór spędziłam marznąc, fotografując go ponownie :)