Przejdź do głównej zawartości

Podczerwona Kamienna

Co robić gdy słońce niemiłosiernie przygrzewa, jest samo południe i wokół ani śladu łagodnego światła? Opalać się, pływać? Niektórzy robią zdjęcia  a potem wysłuchują, że takie płaskie światło ... że nieładnie ... że ostre cienie...

Jednak można robić ciekawe zdjęcia i to nawet w samo południe - pod warunkiem posiadania filtra IR
Niestety wiąże sie to z koniecznością noszenia statywu chyba, że sie przerobi aparat na taki by rejestrował tylko podczerwień.

Tutaj zdjęcie z D60 i filtrem IR Hoya. Z całego wypadu niestety tylko to jedno mnie zadowala - zbyt silny wiatr był i poruszał gałęziami drzew i trawami.

No jeszcze jedno znalazłam - panorama z dwóch kadrów:


Komentarze

  1. ładna mroźna zima:) wiosną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak pisałam ten post to mi się przypomniała nasza dyskusja o pewnym zdjęciu ;P

      Usuń
  2. tak coś czułem przez skórę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez mi sie podoba. Jerry

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Na faceliowym polu szczęścia

Muszę przyznać, że ostatnio zaniedbywałam bloga - ale nie dlatego, że nie robiłam zdjęć :)) Postaram się poprawić :)
Kilka zdjęć z wypadu z moim Małym Szczęściem na pole facelii.





Radkowice po raz nie wiem który :)

Bardzo lubię to miejsce - klimatyczny drewniany kościółek położony w urokliwym miejscu. Wielkanocny wieczór spędziłam marznąc, fotografując go ponownie :)




Rydno 2017

Tradycyjnie jak co roku i tego roku się odbyło ;))
Oto kilka moich zdjęć.









Można było zobaczyć jak powstają wyroby z filcu.



 Ulepić sobie coś z gliny.










Zobaczyć jak uzyskiwano się miedź z malachitu.