Przejdź do głównej zawartości

Roczek :)


Dzisiaj, 8 września 2012 roku, mija rok odkąd zaczęłam prowadzić bloga i zanudzać Was zdjęciami i czasami tekstami :) Z tej okazji trochę statystyki:

Blog w ciągu roku odwiedziło 18 940 osób
Najwięcej osób trafiło tu z góglarki. Słowa jakich najczęściej szukano to: "światłem i cieniem" "góra Witosławska", "klasztor w Wąchocku". Najczęściej wyświetlano blog w sierpniu (co to? na wakacjach nie byliście? ;-)
Wychodzi na to, że piszę średnio 8 postów na miesiąc.
Najczęściej wyświetlanym postem jest Kapitularz w Wąchocku.
A teraz ciekawostka - trzecim linkiem z jakiego najczęściej do mnie ludzie zaglądają jest "jak wycenić znaczki pocztowe" z DFV:))

:))

zapraszam na kolejne urodziny :)


Komentarze

  1. Czyli blog z pod znaku Panny.... Panny czarownicy.... Wszystkiego najlepszego w światłocieniu kolejnego roku !

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki :)) w sumie nie sadziłam, że wytrzymam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze życzenia od ukończonego czterolatka blogowego :)

    PS. Weryfikacja obrazkowa zmniejsza ilość komentów. Sprawdzone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i tak, ale niweluje spam - sprawdzone.
      Prowadzę z kumplem stronę od niedawna. Gdy mieliśmy weryfikację, to przynajmniej nikt nie pisał. Gdy usunęliśmy, to zdarzyło się, że w ciągu 30 min. dostaliśmy 11 komentarzy, wszystkie po angielsku z jakimiś linkami.

      Usuń
  4. a ja mam weryfikację obrazkową?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście miałam - już nie mam :)

      Usuń
  5. Gratuluję Kasiu :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Ka_tula - powinnaś podziękować autorowi wątku "jak wycenić znaczki pocztowe" :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Radkowice po raz nie wiem który :)

Bardzo lubię to miejsce - klimatyczny drewniany kościółek położony w urokliwym miejscu. Wielkanocny wieczór spędziłam marznąc, fotografując go ponownie :)




Na faceliowym polu szczęścia

Muszę przyznać, że ostatnio zaniedbywałam bloga - ale nie dlatego, że nie robiłam zdjęć :)) Postaram się poprawić :)
Kilka zdjęć z wypadu z moim Małym Szczęściem na pole facelii.





Rydno 2017

Tradycyjnie jak co roku i tego roku się odbyło ;))
Oto kilka moich zdjęć.









Można było zobaczyć jak powstają wyroby z filcu.



 Ulepić sobie coś z gliny.










Zobaczyć jak uzyskiwano się miedź z malachitu.