Przejdź do głównej zawartości

Sylwia

Ostatnie dni były obfite w zdjęcia :D
Oto Sylwia:



Komentarze

  1. Panie wiosnę to dopiero zrobię gdy więcej kwiatów się pojawi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja moze bardziej technicznie - to takze z Nikona D7000?

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmmm.. cóż mogę napisać... ślicznie...
    Tylko mogę trochę zazdrościć -> ja nawet się nie zabieram za portrety -> za wysokie progi ;-)
    P.s. A ostatnie zdjęcie to też mi się kojarzy z Panią Wiosną, laleczka w ręku z jakimś koszykiem... itd... :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czarny poniedziałek

W dniu dzisiejszym w Starachowicach podobnie jak i w całej Polsce odbył się protest kobiet.
Oto kilka ujęć.







Na faceliowym polu szczęścia

Muszę przyznać, że ostatnio zaniedbywałam bloga - ale nie dlatego, że nie robiłam zdjęć :)) Postaram się poprawić :)
Kilka zdjęć z wypadu z moim Małym Szczęściem na pole facelii.





Radkowice po raz nie wiem który :)

Bardzo lubię to miejsce - klimatyczny drewniany kościółek położony w urokliwym miejscu. Wielkanocny wieczór spędziłam marznąc, fotografując go ponownie :)